Menu

Extra-large office in Regus Liberty Village - 60 Atlantic Ave, Toronto, ON

1,080 ft²
Office
$8,036/mo
Private Office


Get a private open-plan workspace perfect for 15 people, plus unrestricted access to over 1300sqft of shared spaces, in one of the city’s most prestigious locations. This offer comprises: • Access to the global network • Use of common areas (kitchen, coffee area NOT Lounge) • High-speed Wi-Fi • Wired Internet connection • Phone line • Administrative support • Reception service • Parcel/post handling • Visitor /client reception • Use of services with cost (printer/copier/telephone) • Access to bring guests into their office • Use of the community meeting room • 24/7 access to the centre • Cleaning service / light / air costs included Need more space? We can tailor-create private offices from 1 to 100 desks, or even more. Leave your workspace needs to us and gain more time to focus on your business. With a huge selection of professional, inspiring and collaborative workspaces and communities to choose from, Regus has already helped more than 2.5 million people embrace the workspace revolution. Work where, when and how you want in professional spaces, purpose-built for productivity. Our full focus as a company remains on helping our customers to run their businesses. We do so with our customers’ and our employees' health and wellbeing as our highest priority by ensuring a safe working environment. With over 3,000 locations and 100,000 offices globally, ranging from 50sqft to more than 10,000sqft, we have the perfect workspace for everyone. *“All images shown in this listing belong to our locations but may not correspond to this specific centre* Enquire now Bénéficiez d'un open space privatif pour 15 personnes ainsi que d'un accès illimité à plus de 1300sqft d'espaces partagés dans l'un des lieux les plus prestigieux de la ville. Cette offre inclut : Accès au réseau mondial Utilisation des espaces communs (cuisine, coin café mais PAS au salon) Wi-Fi haut débit Connexion Internet par câble Ligne de téléphone Assistance administrative Service de réception Gestion des colis/du courrier Réception des visiteurs/clients Utilisation de services payants (imprimante/photocopieuse/téléphone) Possibilité de faire venir des visiteurs dans leur bureau Utilisation de la salle de réunion communautaire Accès au centre 24 h sur 24, 7 jours sur 7 Coûts liés aux services de nettoyage / à la lumière / à l'air conditionné inclus Vous avez besoin de plus d'espace ? Nous pouvons personnaliser votre espace de travail en y installant de 1 à 100 bureaux, voire plus. Confiez-nous vos besoins en matière d'espaces de travail et consacrez plus de temps à vos activités. Avec son immense choix d'espaces de travail et de communautés professionnels, inspirants et collaboratifs, Regus a déjà aidé plus de 2,5 millions de personnes à rejoindre la révolution des espaces de travail. Travaillez où, quand et comme vous le souhaitez dans des espaces professionnels, spécialement conçus pour booster votre productivité. L'objectif principal de notre entreprise reste d'aider nos clients à gérer leurs affaires. Une mission que nous effectuons avec pour principal souci la santé et le bien-être de nos clients et de nos employés, en leur offrant un environnement de travail sécuritaire. Avec plus de 3 000 établissements et 100 000 bureaux à travers le monde d'une superficie allant de 50sqft à plus de 10000sqft, nous avons l'espace de travail idéal pour tous. * Toutes les images figurant sur cette liste représentent nos bureaux mais peuvent ne pas correspondre au centre en question. * En savoir plus


The Space
Base Rent$8,036/mo
Available Space1,080 ft²
AvailableImmediately
Suite NumberExtra-large office in Regus Liberty Village
Floor1
Lease TypePrivate Office
SourceDirect

24hr Access
Air Conditioning
Direct Elevator Exposure
Fully Furnished
Kitchen Facilities
Mail Service
On Site Management
Open Plan
Parking
Print/Copy Room
Reception
Secure Storage
Security System
View
WiFi

The Building - Liberty Village

Modern Workspace in a Heritage Setting Expand your business at our 60 Atlantic Avenue workspace in downtown Toronto. Our modern offices are in a heritage building conveniently located next to the bustling Canadian National Exhibition Centre. Work in comfort from our stylishly furnished offices, which provide a relaxing environment for teams of all sizes. Catch a football match at the nearby BMO Field, home of Toronto FC or head out to enjoy a great choice of restaurants and craft beer from local breweries. Un espace de travail moderne dans un cadre patrimonial Développez votre entreprise dans nos bureaux situés au 60 Atlantic Avenue de Toronto. Nos bureaux modernes se trouvent dans un immeuble patrimonial, tout juste à côté du très animé Canadian National Exhibition Centre. Travaillez confortablement dans nos espaces élégants totalement meublés que des équipes de toutes tailles trouvent relaxants. Puis, marchez quelques pas pour assister à un match de soccer au BMO Field, siège du Toronto FC, ou simplement sortez essayer les restos et les microbrasseries qui pullulent dans ce coin de la ville.

Property TypeOffice
Building Size11,145 ft²
Lot Size5,000 ft²

24hr Access
Air Conditioning
Direct Elevator Exposure
Fully Furnished
Kitchen Facilities
Mail Service
On Site Management
Open Plan
Parking
Print/Copy Room
Reception
Secure Storage
Security System
View
WiFi

Additional Listings at60 Atlantic Ave, Toronto, ON